Thursday, November 19, 2009

Ingyen letölthető öltöztető baba

Na végre, elkészült!
A blogomon, ill. itt már kint van oldalt az ingyen letölthető színes pdf, ebbe a bejegyzésbe pedig fölteszem a színes és a fekete-fehér linkjét is.
Rájöttem, hogy én azért nem szerettem régen az öltöztető babákat, mert nem álltak meg, és a ruhák is leestek róluk. Ezt teszteltem: a baba áll és a ruhák rajta maradnak. Hurrá!
Sok munkám van benne, ezért kérlek csak saját használatra, vagy ajándékba töltsd le, és hagyd a papíron a logómat. Ha esetleg már kivágva adnád tovább, akkor is hivatkozz rám. Köszönöm! És legyen benne legalább annyi örömötök, amennyi nekem volt az elkészítésben.
színes Rozi
fekete-fehér Rozi

És a meglepi: Rozinak vannak ám testvérei is
Peti, Cili és a legkisebb, Matyi. Ha szeretnéd megkapni valamelyiket, illetve a hozzá tartozó ruhákat (te döntheted el, milyet szeretnél:), hagyj itt egy kommentet és legyél rendszeres olvasó. Én pedig december 15-ig kisorsolom a szerencsés nyertest. Sok sikert!

5 comments:

  1. Szia! Két kislányom van, nagyon örülnének, ha én lennék a nyertes. :)

    ReplyDelete
  2. Nahát, olyan szépre kifestetted?
    És hogy csinálod hogy megálljon? Én a Matyikát szeretném megkapni, mert hát nálunk most fog érkezni a kistesó :)

    Amúgy te végül lamináltad?
    git

    ReplyDelete
  3. Margit, van a babához támaszték, azt ragasztottam a hátuljára (benne van a pdf sablonban is).
    Az eredeti babát 200 g-os akvarellpapírra festettem, azt nem lamináltam, és nem is fogom tovább ajándékozni. Ez van a képen. Az ajándékhoz én is nyomtatok, és valószínűleg laminálni is fogom.

    ReplyDelete
  4. Én egy fiúbabát szeretnék a kislányomnak! Egyenlőre jó lenne ez is, aztán majd jöhet az igazi :) a-monica

    ReplyDelete
  5. Engem is érdekelne valamelyik baba, és rendszeres olvasásra is beállítottalak. Nagyon tetszik az oldalad.:-)

    ReplyDelete