Friday, November 27, 2009

7. hét Adventi koszorú


Az ötletelésnél még nem volt ott a fajéh és a narancshéj, és még úgy volt, hogy ragasztóval dolgozom, de menet közben kiderült, hogy az utóbbi teljesen elhagyható.
Az évek óta használatos szalma alapot vettem elő, egy áttetsző anyagot arany mintával, valamikor valaki ajándékot csomagolt bele, tavaly a koszorú alatt volt, idén meg rajta;)
Gombostűvel rögzítettem. Filcből kb 8 mm-es csíkokat vágtam. A zöldet rátekertem, egyetlen tűvel van rögzítve. A barnából összesen négy csíkot vágtam és kis fészkeket készítettem belőlük a gyertyák számára, darabonként két tűt használtam. Számomra is meglepő módon a gyertyák teljesen stabilak.
Minthogy itt még olyan üresnek éreztem az egészet, a konyhából hoztam fahéjat és szárított narancshéjat, a zöld filccel rögzítettem őket.

No comments:

Post a Comment