Wednesday, November 25, 2009

6. hét: ennivaló apróságok :)

Most nagyon gyorsan, akár varrógép nélkül is elkészíthető apróságokat mutatok :)
Zsófi nagyon szeret főzőcskézni, úgyhogy ha valaha is elkészül az adventi naptár (vészesen fogy az idő), akkor többek közt ezek lesznek benne:1. Eprek: nagyon minik lettek, minta itt.
2. Répa: csak mentem a fejem után, úgy varrtam meg, polárból. Jó ez az anyag, nem foszlik, és aranyos kis textúrát ad.
3. Paradicsom: sajnos ezt nem fogja felismerni, nem nagyon eszünk. Elkészítése rendkívül egyszerű: egy kört kell kivágni, felül összefércelni és összehúzni, majd levelet varrni rá.
4. Mandarin: 6 szeletból van összevarrva. Minél vékonyabbak a szeletek, annál kerekdedebb
lesz.
5. Tojás: 4 cikkból van.

6. Rántotta: ránézésre varrtam.
7. Alma: ez is 6 cikkből van, csak nagyobbak, a levéllel és a gombbal húztam össze picit.
Tervben van még a körte, paprika, szőlő, banán, krumpli :)
És még két kis apróság, amik szintén a naptár zsákocskáiba mennek. Az első a kesztyűpár polárból, ami nagyon hamar megvan. Az aljába még be kell húznom a gumit és kész is.
A második egy kis hajcsat, körülbelül 5 perc alatt kész :)

3 comments:

  1. Nagyon jók, csak nem csatlakoztál Zelnice bandájához, most ők minden nap megvarrnak valami főzhetőt.
    A csat különösen tetszik, bár én viccesen mutatnék egy ilyennel.

    ReplyDelete
  2. Nem, nem csatlakoztam, én nem tudok naponta megvarrni egyet, tömegben gyártom, amikor van gyerekvigyázóm. De láttam nála is jó ötleteket, talán az eper onnan van :) a többi meg már jött magától. Csatot én sem venném föl, remélem Zsófinak jó lesz :)

    ReplyDelete
  3. Én felvenném, ha más nem röhögne, mert tuti;) Kreálni kéne valami hasonló designe darabot vagesz anyukáknak.

    ReplyDelete