Thursday, November 5, 2009

4. hét: Öltöztető baba

Mariann fantasztikus ötlete (kommentek között) nyomán engem is megszállt az ihlet, és rajzoltam egy öltöztető babát, meg néhány őszi-téli ruhácskát a számára. Őszintén szólva kiskoromban nem rajongtam az ilyen babákért, de most olyan jólesett ezzel babrálni. Azt hiszem, így kompenzálom, hogy nincs lányom, akit öltöztethetnék:)

Szóval, íme Rozi:
és az eddig elkészült ruhatára:

Ki is fogom festeni, de arra gondoltam, akár föl is tölthetném ide a sablont (ezek kis felbontású képek, nem érdemes kinyomtatni!), de akkor hadd élhesse ki más is a kreativitását, és festhesse mindenki a maga kedvére. Úgyhogy közvéleménykutatás következik:
1) Lenne igény a letölthetős verzióra?
2) Színes legyen vagy fekete-fehér?

Ha kifestettem, valószínűleg hűtőmágnessel rögzítem, úgyhogy akkor szükségtelen kivágni a fülecskéket, de biztos, ami biztos, azért rajzoltam azt is. Átlátszó öntapadós fóliával beborítom (szintén Mariann ötlete nyomán, köszönöm!!!), és kész is.

6 comments:

  1. Akkor mondanám is a kívánságaim;)
    Legyen kisfiú is:)
    Legyen színes és fekete fehér is;)
    Utánam meg jöhet a báli szerkó, a fürdőruha strandpapuccsal és az ejnye de telhetetlen vagy Mariann megrovás is:)
    Ili, fantasztikus ez a rajz, azonnal védesd le! A lapra csinálj kilike logot, a mail címeddel.
    Attól még ingyenes, de látható, hogy te csináltad, mert ez nagyon minőségi!

    ReplyDelete
  2. Szokás szerint a másik gépről jelentkezem:)

    ReplyDelete
  3. Yes please!!! Kéne a letölthető verzió!!! Akár mindkettő. :) De a fekete-fehér tuti nyerő.
    A logo-ötletet támogatom. Védd, ami a tied!!!

    ReplyDelete
  4. Ó, hát ezek nagyon szépek! Én is kérném a letölthető verziót!

    ReplyDelete
  5. Köszönöm a Rozi babát! Fekete fehér verzió is van? Nagyon jó lenne:) sok kicsinek csalna mosolyt az arcára!

    ReplyDelete
  6. Szia Lisa, szívesen! Ebbe a postba tettem föl a linkeket, színesben és fekete-fehérben is.
    http://karacsonysk.blogspot.com/2009/11/ingyen-letoltheto-oltozteto-baba.html
    Most látom, hogy Rozi babának csak a ruhatára fekete-fehér, ő maga színes... Most nem találom a gépen az eredeti ff-t, de ha nagyon fontos, még kutakodom.

    ReplyDelete