Monday, December 21, 2009

10. hét: fürdőszobai tartó

Nagy kedvenceim a Tilda könyvek, ez is abból készült. Nagyon megszerettem, azóta varrtam még egyet, azt is ajándékba. Bevallom, kicsit sajnálom odaadni, annyira tetszik :) Zsófi bezavart, úgyhogy ez az egy kép van...


Az angyalka applikációval készült, méghozzá nekem teljesen új fajtával: színt színére fordítva összevarrjuk a részeket, majd amelyik hátul lesz, bevágjuk középtájt, és azon a kis résen keresztül fordítjuk ki, majd ráférceljük az alapra. Elég időigényes, de finomabb, mint a cikk- cakkos fajta. Az angyalka arcát pedig nagyon üresnek éreztem, úgyhogy csillogós rúzsba mártott ecsettel pirosítottam. Másra úgysem használom :) Sajnos a szabásmintát nem tudom beszkennelni, egy kicsit trükkös a bélés miatt...

No comments:

Post a Comment