Tuesday, November 2, 2010

2. hét - karácsonyi üdvözlőlapok


Készítettem fenyőfa sablont, az alapján kivágtam a fenyőfákat.
Eztán jött a festés. A csillogó festékekből kinyomtam egy kicsit és ujjal maszatoltuk össze a fenyőfákat, amelyek ezáltal karácsonyfává lényegültek át.
Nem igazán tudom egyenlőre eldönteni, hogy Bernát vagy én élveztem-e jobban a készítést, de talán azért volt ennyire jó, mert együtt csináltuk.

Ezután már csak magának az üdvözlőlapnak a kivágása maradt, majd a ragasztás, amely nálunk már szintén közös munka, Bernát ragasztózza, én irányítom, hogy hova kenje, majd együtt simogatjuk a helyére.

A megírásuk még hátra van, amelyben a gyerekkel részleget az fogja kiadni, hogy a csillogós tollal belerajzolhat, növelve az értékét, az egyediségét:)

No comments:

Post a Comment